»Vsak naj si sam poskuša predstavljati, kako se bi se v takšnem položaju počutil. Od učenca se pričakuje, da bo sledil pouku, hkrati naj bi se, kolikor se le da, pouk prilagajal njemu. Kaj pa vsi drugi učenci?«
»Želeli bi si, da bi bili učenci v šolskih klopeh, saj je jasno, da učenje na daljavo ne more nadomestiti pouka v razredu, fizične razlage učitelja, neposrednega socialnega stika in podobnih prvin, ki sestavljajo pouk.«
»To nakazuje, da moramo imeti v našem šolskem sistemu različne načine ugotavljanja znanja učencev, ki so osnova za resne ukrepe, ki jih je treba potem izpeljati na ravni posamezne šole in šolskega sistema.«
»Mislim, da smo tudi ob tem valu pripravljeni, na kakšen način bi učence integrirali v naš šolski sistem, smo v dogovorih z ministrstvom.«
»Večina prilagoditev je bila priznana počasi, pred 20 leti tudi disleksije niso priznali, pa danes vemo, kako malo je treba, da takšni učenci v šolskem sistemu zažarijo.«
»Že tretje šolsko leto izvajamo dopolnilni pouk iz srbskega jezika, rezultati so dobri. Učencev je tam med 15 in 20, pričakujemo, da jih bo toliko tudi za bosanski jezik, da se bodo prijavili in hodili.«
»Na osnovi dosedanjega dela v slovenskem šolskem prostoru sem prepričan, da je slovenski šolski sistem v splošnem dober.«
»To je predstavljalo številne zaplete pri organizaciji in izvedbi pouka v posameznem šolskem letu. Po novem pravilnik dopušča ministru, da lahko določi, da je ta dan pouka prost dan brez nadomeščanja.«
»Najprej naj ponovno potrdim, da pouk 1. 9. bo.«
»Pouk poteka v homogenih skupinah, skupine se ne mešajo. Učenci ne zapuščajo svojih učilnic, tam malicajo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju